Sova länge!

Sov till ca halv 12 idag vilket vekrligen behövdes. Nu har jag dock lite brottom, MÅSTE städa mitt rum innan jag åker någonstans och då är det verkligen ett måste. Sen ska jag duscha, hade ingen ork till det igår och känner mig riktigt äcklig på måste duscha, sen ska jag cykla till stallet och fixa ponnyn min. Ska träna för Mats idag så vi ska åka från stallet kl 3 och då ska jag ha fixat allt. Så kan inte sitta här och chilla längre tyvär.

Men kommer inte heller orka blogga förens i eftermiddag, dom flesta går ju ändå i skolan så detg ör nog inget. Föressten är det superfint väder ute, strålande sol och 3 plusgrader. Våren är påväg, kan även säga att ponnyn min går med endast ett täcke nu och ingen hals! Då är det inte vinter längre!


Bild från igår som Sara tagit!

Kommentarer
Postat av: Sara Karlsson

Hej! vill du byta bildlänk med mig? :)

2012-02-20 @ 13:07:46
URL: http://saraamariaas.blogg.se/
Postat av: MAJA TURESSON

fin bild! :D

2012-02-20 @ 18:17:02
URL: http://mturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0