Planer..

Har lite planer och saker bokade nu som jag tänkte skriva upp här!

Onsdag(8/2): Privatlektion för Linda dressyr elr markarbete
Söndag(12/2): Hoppträning för Malin
Söndag(19/2): Tävling LC stil & LC+5
Onsdag(22/2): In till ATG och sko, vaccinera och kolla/raspa tänderna.
Torsdag/fredag/lördag/söndag(23-26/2): Vila (Jag är i GBG fre-sön)

Det är dom sakerna som är uppbokade nu några veckor framöver, känns verkligen som en bra start på året och jag hoppas verkligen det rullar på åt rätt håll nu. Blev dock en lite lång vila där efter vaccinationen så ska kolla om någon vill skritta honom lördag och söndag så han håller igång lite i alla fall!
Sen ska jag försöka klämma in så ofta som möjligt att mamma följer med och filmar och så får jag försöka fota lite med, det är mamma inte speciellt bra på, speciellt inte inomhus! ;) haha.


Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja, snart är det GBG :) Ska "bara" vara där på fredagen, så det blir en riktigt heldag! Det tar ju bara ca 2 timmar dit med bil härifrån, så det är skönt.

2012-02-03 @ 11:03:42
URL: http://jannikeochsurprise.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0