Lite ändring på min planering!

Söndag(12/2): Hoppträning för Malin
Söndag(19/2): Tävling LC stil & LC+5
(!) Måndag(20/2): Träning för Mats och KANSKE privatlektion för Malin
(!) Tisdag(21/2): Privatlektion för Malin
Onsdag(22/2): In till ATG och sko, vaccinera och kolla/raspa tänderna.
Torsdag/fredag(23-24/2): Vila
(!) Lördag/Söndag(25-26/2): Om jag hittar någon som vill så ska han skrittas ena dagen och skrittas & travas andra dagen.
(!) Tisdag(6/3): Träning för Mia!
(!) Någon dag: Åka till Pia och löshoppa!

Så, har gjort lite ändring i planeringen, eller mest lagt till saker som bokats in. Kommer framöver troligtvis bli att jag hoppar in en av grupperna som tränar varannan torsdag för Mats, om jag trivs med honom och så. Sedan kommer vi boka in flera lektioner för Mia så jag kommer hoppträna ca 1 gång varje vecka och sedan tävlingar på det också. Fattar ni hur bra det känns och hur peppad jag är? :D


Kommentarer
Postat av: Josse

åh, när ska du till mats? får man kanske följa med?

2012-02-10 @ 12:52:13
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/
Postat av: Wilma

Ett tips bara! Träna inte alltför ofta fler en än gång i veckan. Hästen tröttnar väldigt lätt :) fast nu vet jag inte hur chuck är :D

2012-02-10 @ 19:52:34
URL: http://wilmablockk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0