Gästbloggning

Kommer ni ihåg att det var en tjej som vann gästbloggning plus en design den 24 dec förra året? Vi hade helt glömt bort det men här kommer gästbloggningen!

Hej alla Carros läsare :D
Natalie heter jag och är 16 (snart 17) år. Jag har precis gått över på storhäst. Jag har tidigare tävlat i hoppning, både C-ponny (min egna som jag nu har sålt) och D-ponny (en ponny jag red då han skulle tävlas men inte hade någon ryttare).  Nu har jag dock gått över till storhäst och lagt tävlingar och allt vad det heter åt sidan.

Proton, en valack född 2001 e. Flush som är mitt nya projekt. Jag köpte honom som
problemhäst då han egentligen skulle slaktas.
Han var inte alls den typen av häst jag letade efter. Jag skulle ha en snäll, lugn läromästare som gått minst  130 men jag kunde inte låta någon slakta en helt frisk häst, utan valde att ge honom en chans.
Jag har tillochmed fått rekommendationer att ge honom ett skott i pannan för det är vad han förtjänar.. :(


På bilden är det min förra C-ponny Salo (korsning 75% islänning och 25& new forest * 2001).:


Fin min

D-ponnyn (Amaretto *1993) jag red under en period. E. Wärnanäs Joker

Min "nya" finfina Proton
♥:


I min blogg får ni följa mig och Proton i vår vardag, när vi kommer igång på riktigt och ut på banorna.  
Hur det är att ha en sk problemhäst och folks reaktioner. 
Natalie & Proton  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0