Fryser som ett as..

Ja, det är precis det jag gör. Det är så sjukt kallt här hemma, hoppas ni andra inte har det så kallt. Egentligen är det inte superduper kallt utan jag har bara väldigt lätt för att frysa. Sitter med täcket runt mig och vill INTE ta av det vilket jag borde. Ska byta om och åka till stallet, men känner mig lite för trött och frusen för det, men vad har man för val när man är hästägare? Vissa dagar är jobbigare än andra. Dessutom ska han troligtvis vila imorgon då vi inte alls har tid, så då borde han ju gå idag.
Jag ska i alla fall rida och trimma i ridhuset, idag är även en bra dga då inte brukar vara så många som rider i pausen. Vad mer ska jag skriva, onödigt inlägg kan jag ju hålla med om.

Vi ses.
image description
vet inte vad bilden har med detta att göra... haha

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt det känns helt plötsligt att inte behöva röra sig ur fläcken XD

2012-02-02 @ 19:40:31
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0