Chuck - dagens ridpass

Red efter lektionerna och va helt själv, la fokusen på galoppen. Travade fram lite i början för att värma upp sen körde jag ganksa långa galoppintervaller. Öka och gasa, och mycket att länga galoppen utan att öka så mycket(vinna mark). Sen skrittpauser emellan såklart.
Travade av några varv sen med och skrittade av ganksa länge.

Himla fin i traven var han och i galoppen var han också fin, fokuserade ju inte så mycket på formen men en bra eftergift i nacken fick jag i alla fall!


Nu ska jag duscha! PUSS

Kommentarer
Postat av: MichaelaAmanda ♥

följ gärna bloggen :) ♥ www.MichaelaAmanda.devote.se

2012-02-17 @ 21:38:32
URL: http://www.MichaelaAmanda.devote.se
Postat av: Sara Carlsson

sv: yes, jag visste inte om jag kunde lägga in själv men det gick tydligen, jag hoppas att jag inte har sabbat någon i min design nu bara x) haha

Tänkte försöka igen, se om bloggen blir seg, isåfall plockar jag bort dom men annars får de vara kvar.



Kan skicka en ny kanske? Kommer inte ens ihåg hur min såg ut..

Skicka en som är 200px bred :)

2012-02-17 @ 22:38:22
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0