Svar

Linnéa om IT HURTS! ♥:
Är det inte ponnyn som var med i PA?
På casting ;)

Svar: Jo det är det! :)

Stina om IT HURTS! ♥:
OMG min nuvarande ponny är från samma ställe som Gold Dust:) När jag såg dig och honom på casting på Ponyyakuten (såg det på tv) så misstänkte jag att det var han men var osäker men nu när jag såg provridningen på honom käne jag igen ridhuset:D du bryr dig förmodligen inte nu när du inte har kvar honom men aa tyckte det var lite småcoolt iaf!:D Vet du om dom har sålt honom vidare eller om dom har kvar honom, såg honom inte på deras gård när jag var där...:) skulle vara jättesnällt med svar:D

Svar: Jo det är han! ;) Jag har faktiskt ingen aning längre, har ingen kontakt med dom alls tyvärr! Jag har skrivit till dom ett par gånger men får inga svar längre så jag har noll koll! :(

Kommentarer
Postat av: a

hon känner amanda lite, hhaha vi är tre stycken som köpte därifrån :DD

2012-04-02 @ 22:27:53
URL: http://wallbergalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0