Tagga träning för Mats!

Kom precis hem från skolan, käkat mellis som man alltid sa på lågstadiet. Och ska nu vidare till stallet, ponnyn ska borstas och in i trasporten. Jag är supertaggad inför träningen idag, och jag hoppas verkligen att det går mycket bättre än sist.
Jag total älskar att rida för Mats, han kan verkligen sätta fingret på vad det är som behöver tränas på. Så jäkla duktig är han. Innan jag började träna för honom var jag väldigt tveksam, ville helst rida för Mia, men så testade jag att rida för honom och jag kände att det gick bra. Nu i efterhand är jag inget annat än jäkligt nöjd.
Så nu ska jag packa på mig en massor av kläder och sticka till stallet. Fryser som bara den och är trött som ett as.

Vill ni ha film sen eller? Klart ni vill, mamma är redo med filmkameran!
Första träningen för Mats.

Kommentarer
Postat av: Sina

lycka till ! :D

2012-04-19 @ 16:29:33
Postat av: H & M

Jätte fin blogg :)

bloglovin byte?

2012-04-19 @ 17:46:59
URL: http://http:/teamfri.blogg.se
Postat av: Josse

Sa ju att de skulle bli bra om du

Tränade för

Honom:)

2012-04-19 @ 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0