Shoppingen

Blev en hel del på stan idag, tusen tack mamma! Lite roligt ni när jag ser alla bilderna, vilken varierad stil jag har, haha.
Dock är bilderna verkigen inte rättvisa över huvud taget.

Ljusblå skjorta  -  Linne  -  Knallrosa t-shirt

Transperant blus(syns inte på bilden men den är ganska genomskinlig) - gult linne med transperant rygg - svart t-shirt

Jeansjacka(mycket snyggare IRL)  -  england t-shirt  -  neongul bandeau(bilen är hemsk dock)

Marinblå v-ringad kofta  -  LA linne  -  virkad t-shirt

T-shirt med snöre(?)  -  Jeans, haha lite efter då alla redan har dom men var tvungen ;)
Nu vill jag bara ha min Kenza jacka, men den finns ju ingen stans i hela Svrige så ser inte speciellt ljust ut.. om jag inte vill ha 9an?
Sen är jag i stort behov av ett par ljusa jeans, inte vita då man ser jättetjock ut i det, en grå munktröja med dragkedja och ett par vita palladium sen är gaderoben väldigt nöjd.

Kan även säga att jag är en sån person som aldrig småshoppar kläder, typ ett plagg någon gång ibland utan när jag köper kläder är det mycket, typ 2 gånger om året..

Kommentarer
Postat av: MAJA

carrooooo, hur går de med designen? :)))

2012-04-28 @ 00:40:31
URL: http://mturesson.blogg.se/
Postat av: Ebba :D

Snygga grejer! :D

Älskar byxorna. :)

2012-04-28 @ 10:41:15
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Clara

Kenza skinnjackan finns inne i stan, i en affär som heter Fishmans ungefär vid peak performence!:)

2012-04-28 @ 14:15:43
Postat av: heidi

haha så gör jag med. När jag väl shoppar (säääällan) så gör jag det veeeerligen ordentligt!! haha :)

2012-04-28 @ 21:08:18
URL: http://rathed.blogg.se/
Postat av: charlie greven

i sthlm på Veromoda finns ALLA kenza jackor :)

2012-04-28 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0