"only god can judge me"

Gillar orden, meningen väldigt mycket. Hatar folk som inte vågar göra si eller så för att de är rädda vad andra ska tycka, vad fan spelar det för roll?
Man är en person och den personen måste man våga vara! Gillar inte personen dig för den DU är så är det den som går miste om något och inte du, för varför skulle du vilja umgås med någon som gillar dig för den du inte är? långsökt?

Nej men for real, har ni inte sett stela och tysta personer som inte vågar skratta åt ett skämt för dom är rädda vad folk ska tycka om deras skratt? Tog bara ett exempel, finns hur många exempel som helst. Att jag har världens fulaste profil, tjocka fingrar och ankfötter var något jag skämdes över innan, men thats me? Tycker någon att jag är ful är det väl dens problem, inte mitt? Folk får väl acceptera att jag ser ut så?

Att jag kan gå runt och leka cepe i korridoren och folk stirrar som fan för dom tycker jag är dum i huvudet så är väl det deras problem och inte mitt? Jag älskar att vara mig själv och bjuda på mig själv, skulle aldrig kunna gå runt och fejka någon jag inte är, ALDRIG!

Döm mig inte efter fösta blicken, lär känna mig och gå i mina spår innan ni kan döma mig!

Jag menar, jag och min kompis stod och dansade på ett mc donalds bord en gång, folk stirrade, men jag brydde mig inte ett skit. 
Jag går osminkar 4 av 5 dagar i skolan, folk tycker jag är wierd men jag bryr mig inte för thats me.
Jag kan äta vad fan jag vill inför vem jag vill, accepterar dom inte det kan dom dra.
En av mina killkompisar älskar Justin Bieber och han kan snacka om honom i flera timmar, andra killar hackar på honom men han bryr sig inte alls. Istället för att vara en av alla andra i mängden av haters.. STOLT kille!

Okey, inlägget blev luddigt och inte speciellt bra eller tydligt, men jag är trött som ett as och ska duscha nu, hoppas ni försår min tanke! ta med ord i ditt huvud när någon kollar snett -only god can judge me-
Beacuse you worth it! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0