Ni levererar!

Har bloggat riktigt kasst, men har varit en fullspäckad helg. I söndags var det ju tävling hela dagen och sen sov emma här. Måndagen var det tävling sen hem för att ladda om på nytt - ut till stallet och tillbringa natten där! Idag var jag i stallet fram till 4 så ja, först nu har jag tid till bloggen!
Men ni levererar höga statistiksiffror och mååånga kommentarer, ni är så galet bäst! VET NI DET? :D

Dessutom har jag fått så jäkla mycket fina ord av massor av olika personer denna helgen, det är helt galet! Var riktigt längesedan jag faktiskt fick en elak kommentar eller liknande. Folk skriver på facebook, smsar och kommenterar! Jag kan inte beskriva hur jäkla bra ni är!! Sen har jag även fått bekräftat att Dusty står kvar och har det bra, riktig lättnad! 





Ja, kan inte beskriva hur bra ni är som sagt! Gör inte detta för att skryta eller nått, vet bara inte hur jag ska tacka alla så fick bli såhär! :D LOVE U GUYS!!
Kommer ett läsvärt inlägg senare där jag behöver era tankar, checka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0