Fullspäckad dag!

Hello readers!
29 april, dagen innan valborg, min brors 20 års dag och en helt vanlig söndag. Men för min del är det ganska späckat, jag har nyss vaknat och ska ner och äta frukost samtidigt som jag checkar lite TV, justin är ju på tv idag. Efter min frukost ska jag cykla ut till stallet för att ta hand och Chucken, kanske rida om jag hinner annars får han stå idag. Sen skynda hem igen, duscha, fixa mig, för att åka med min bror till öland. 
Vi har släktkalas idag. först och främst för Johan min bror men även lite för mig, jag som fyllde år i Mars har inte blivit firad av hela släkten ännu så jag kommer få något jag med. Och såklart lite till min andra bror Andreas, som dock inte kan vara med då han bor i Vetlanda.

Sen ikväll kommer jag antagligen att sova där, kanske åker hem men det får vi se ikväll. Ifall jag sover där kommer jag kanske uppdatera lite dåligt, men det får ni ju såklart reda på innan!

Nej min frukost väntar på mig, See you later, aligator!

försöker förbrilt hitta en bild som skulle passa till detta inlägget, riktigt svårt faktiskt :(
får bli en bild i repris på mig från en julafton för lääänge sedan!

Kommentarer
Postat av: ella johansson

hej , jag är en tjej som bor i vetlanda och eftersom din bro bodde där åker du dit ibland då?

2012-04-29 @ 09:45:51
URL: http://ellahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0