Dag 2: Det här vill jag jobba med.

Hästar.
Jag vill jobba med hästar, helst av allt skulle jag nog vilja ha ett försäljningsstall. Om jag hade varit mindre hade jag utan tvekan velat föda upp och ta in ponnyer att utbilda och sälja, men nu är jag inte så liten så kansek blir hästar istället.
Varför jag vill jobba med det är för att jag vill ha tillgång till att kunna rida flera hästar varje dag och att mina barn ska få chansen att rida och bli duktiga. Och jag skulle kanske inte ha råd med flera hästar om jag har ett vanligt jobb, men om man har hästar som jobb så funkar ju det.
Såklart inte bara därför utan för atthela grejen lockar mig. Tycker det låter spännande och roligt.
Om det inte skulle bli något med hästar skulle jag nog vilja flytta till USA, som jag sa igår och hitta något roligt jobb där.


Någon mer än jag som ser skillnad? Bilderna är tagna i samma steg, bara olika varv..

Kommentarer
Postat av: Julia

Han har blivit större och biffigare, ser även ut som att han bär upp sig mer och jobbar genom hela kroppen! :)



Jättebra jobbat Carro! Säger det igen, ni är ett superteam :D

2012-04-27 @ 15:16:13
URL: http://juliaochnicole.blogg.se/
Postat av: Linnea

På bilderna har du väl olika schabrak och olika ridstövlar? :)

2012-04-27 @ 19:28:26
URL: http://linneabjuringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0