Chucken - dagens ridpass MFL

Red först på elevensval Freja ute i skogen. Vi hoppade på slingan, vilket är grymt roligt! Vi red i grupper 2 och 2 och jag var med Annie som hade pontus, haha jag hade ju Freja och jag tror hon är ca 167 cm hög? Och pontus är en liten shettis på 112 cm, haha! Det gick bra bortsett från att annie fick gasa endel! HAHA.
Bild på mig och F och Annie och P.
image description

Sen kollade jag på Chuckens öga och  jag blev förvånad när det var helt normalt igen. Kollade väldigt mycket för att se om det var något men kunde inte känna eller se någon svullnad alls så blev ett pass i paddocken. Skrittade fram i skogen och red lite mer intensivt i 30 minuter i paddocken. Sen gick jag med han ute i skogen.
Hade novabettet och han trivs superbra på det, suger tag lite mer i bettet och blir mycket stadigare på handen. Gick ganska bra idag!
image description

Sen var det lektion där vi bytte hästar, alltså red jag 3 olika hästar där så sammanlagt under dagen har jag ridit hela 5 hästar! WOHO!
Orkar inte skriva något utan visar bara bilder på hästarna jag red. Bilderna kommer från stallkbf.se!

Kommentarer
Postat av: Evelina

F********n vlilken kul dag du haft. ÖMskar ajg hade oxå en sån dag.

2012-04-04 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0