You make me smile!

Jag blir så himla glad!
Jag får kommentar efter kommentar. Alla är supersnälla och säger bara massa posetivt. Vet ni hur mycket ni personer stärker upp en?

Jag skiter oftast i alla dumma idiotiska kommentarer & det brukar funka super. Att jag inte påverkas av dom. Men att läsa dom peppande kommentarerna om och om igen flera gånger om dagen. Jag blir så himla glad.
Och nu när ni är så snälla mot mig vill jag säga att. JAG ÄLSKAR ER!
Ni som läser min blogg och följer mig dagligen, eller kanske någon gång i veckan. 
Ni som gillar det jag skriver och läser för att få en "trevlig stund".

Jag får verkligen bättre självfötroende genom alla dessa underbara människor. Tack!


orkar inte bläddre längre bak i arkivet för att hitta flera. Men, ja. mina läsare, ni är guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0