Skolan all day

Åh jippie, På torsdagar kan jag lova att det känns sjukt meningslöst att ens vakna.
Vi går från kvart över 8 till kl 4.
Vi gick så länge 3 dagar i veckan förra året men asso, nu. Jag hatar det.
Jag vill ändå försöka höja mig lite, men hur lätt är det när man är så trött på skolan att man typ somnar på lektionerna? 
Vissa torsdagar brukar lixom vara bra om man har något att längta efter på kvällen men idag är det heeeelt meningslöst. Fölr jag ska hem direkt efter skolan och städa mitt rum och sen ska vi äta middag och efter det är det inte värt att görta något. 
Så nu fick ni reda på hur glad jag är över denna dagen. Hur mycket jag älskar skolan osv.

Jag ska platta klart andra halvan av håret, slänga på lite smink och ett par byxor så ses vi i eftermiddag!

gammal bild

Kommentarer
Postat av: Daniela

Du verkar gilla skolan lika "mycktet" som jag ;)

2011-09-08 @ 17:24:14
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0