Rhona & Shaggy dag

Idag hade jag samma hästar som förra veckan. På södra ridningen hade jag Rhona och det gich faktiskt riktigt bra.
Vi tränade mycket på sisten i traven och hon kändes riktigt fin. Men jag fick jobba det fick jag.
När vi skulle galoppera fick vi höja stigläderna myycket och sen skulle vi rejsa i skogen. Ganska skönt att sträcka ut sig lite efter passet i pdcken.

Sen red jag Shaggy på kvällen  och vi hoppade. Det var väll inget att hänge i julgranen, och att det ska vara snyggt när man rider honom kan man ju glömma. Vi kom över det mesta med lite övertalning. Efter passet var båda helt slut kan jag lova. Men kul var det och jag är nöjd! ;)

charmig bild på Rhona och mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0