Much better

Jag mår mycket bättre nu även om det verkligen sitter i ett tag.
Det kanske blev bättre för att det var så ruskigt roligt att rida idag? ;) Han är så himla rolig varje dag :D
I alla fall, nu ska jag duscha, läänge. Sen ska jag lägga mig i min superdupermysiga säng och bara sova sova och sova. Ska upp kl 6 imorgon :O
Ska vara i stallet kl 7 och rida vid kl 8. Sen ska jag vara hemma vid 9 igen typ. Haha. jippie.
Men vi har vääldigrtmycket att göra imorgon!
Ska ju hoppa lite imorgon :D:D
Blir kanske tre hinder, asso ingen bana eller liknande utan bara några skutt. Blir ingen lydnad heller. Utan vi kör väl mest runt. Eftersom att jag bara ska känna på hur det är att hoppa i sadeln så känner jag hellre att jag ber om hjälp av en tränare när det gäller LYDNAD :)

Nej som jag sa, suchen kallar!

Kommentarer
Postat av: maja simonsson

snygg blogg titta gjärna in på min

http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se

2011-09-17 @ 08:49:22
URL: http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0