Me to

Som alla andra så tar jag bara dom STÖRSTA bloggarna

Vem av hästbloggarna -

Skulle du vilja byta sadelkammare med? Har typ ingen aning om vad alla bloggar har för sadlar och träns m.m men typ elisabeth ågren
Skulle du vilja byta garderob (hästkläder) med? Linn olsson
Känner du allra bäst? Typ Sara, haha ^^
Skulle du vilja träna för? Kristina Warg
Tycker du har den snyggaste hästen? Isabella Nilssons Becki
Tycker du skriver intressantast inlägg? Johanna GB
Häst skulle du vilja ha utöver din egen? Winnetoo eller Becki
Skulle du kunna tänka dig att sälja din häst till? Om vi säger att jag skulle sälja Dusty till någon skulle det nog bli Isabella Nilsson. Men egentligen ingen.
Har du träffat utöver hästsammanhang? Hmm.. Asso Sara har jag ju träffat sedan jag var liten. Johanna GB & Nellie Berntsson har jag träffat men både hade nog med hästar att göra, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0