Läs eller inte ;)

Inget jättevärt inlägg att läsa så ni väljer själva x)

Som ni märkt har jag varit sjuk i 3 dagar nu och har inte kunnat rida.
Men imorgon ska jag rida även om jag är sjuk, haha. Så ska rida i sadeln för första gången, sen kanske jag utverderar den. Kommer inte rida så hårt alls eftersom han nog har endel träningsverk efter två dagars stenhårt arbete. Så blir mycket skritt, lite trav och troligtvis lite galopp, utan att jobba den utan bara låta han galoppera av sig träningsverken.

Vi får se imorgon. Sen tänkte jag ändra mitt lilla schema ännu än gång, så på söndag ställer jag faktiskt fram några småhinder och hoppar, för att känna på honom bara. Inget anstängande utan bara något litet.

Det är läget nu. Ska försöka bli bättre nu iaf. Ses!

Bjuder på en bild som Sara tagit precis när vi hade hämtat honom :)

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Man kan ju alltid googla om hur man gör men jag ber om ursäkt ör kommentaren jag tar mitt eget ansvar :)

Och nej är inte häst intresserad och om jag hade vetat det vet jag fortfarande inte om jag hade trott dig sån är jag helt enkelt :)

2011-09-30 @ 20:02:59
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: NellieB

Krya på dig <3

2011-10-01 @ 21:41:11
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0