Godmorgon

Jag har precis borstat tönderna och ska precis börja fixa mig och klä på mig. För vid halv 8 ska jag åka till stallet med mamma. Så ska vi ta in Chucken och fixa honom. Rida lite barbacka så att han är igång och sen kommer sadelutprovaren och ska kolla om hon har någon sadel som passar till honom. 
Jag vill gärna ha en sadel snart så jag kan börja rida ordentlig och så småningom börja hoppa lite ;)

Ah i alla fall efter det åker vi hem så jag får duscha av mig lite snabbt, byta om och lite så. För att sedan åka till skolan. Jag fick ledigt innan. Sen går jag till 10 i 4.

Efter det vet jag inte om jag ska till stallet eller göra något annat. Jag har ju redan ridit idag så antingen åker jag bara dit och kollar till honom eller så får jag se.

Jag bloggar mer i eftermiddag / kväll iaf.

Ses då!

Kommentarer
Postat av: Heidi

SV; TACK! :D



ps. Vääääldigt fin ponny du har köpt, men det kanske du är medveten om redan! :) haha

2011-09-15 @ 11:57:18
URL: http://rathed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0