Första ridpasset på Chucken

Red barbacka idag då och det fick bli inne då lektionerna va ute.
Jag gick först ett varv på slingan med honom så han fick skritta fram utan mig på ;)
Sen red jag mest runt och lät han kika på allt nytt i ridhuset, dom som satt på läktaren, lukta på bajstunnorna som va lite smått läskiga osv. 
Men han skötte sig utmärkt. 
Skrittade och travade bara. Och han var itne lätt att sitta på i traven ^^ haha.
Maja fotade lite men det blev ju inte så mcyket då det suger att fota i vårt ridhus. Men jag bjuder på några iaf.
Min fina kille! Jag blir bara mer och mer kär i honom varje dag!

åh fin (A)

haha, detta var dom ända som gick att visa ^^ inte för att bilderna var dåliga, utan för att.. jag ser ut som ett mongo annars :P
Imorgon får vi hem en sadel och jag längtar gärnet redan tills jag får rida imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca Persson

Sicken söting till polle du hittat carro! hps allt går bra!

2011-09-14 @ 19:32:58
URL: http://fotorebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0