C - dagens ridpass

Red inte så ansträngande idag, alltså som det blir alla dagar men det är svårt att verkligen göra sitt bästa på en skumpig häst barbacka. Jag gör mitt bästa. Nu är det bara en dag kvar barbacka sen har jag en sadel. Blir skönt. Aja.
Red i en halvtimme plus ca 15 minuters avskrittning och framskrittning. Så typ en timme sammanlagt. Har inte så mycket att säga, kunde gått bättre men jag var ganksa ofokuserad. ;)

Mitt schema för veckan:
Mån : Barbacka i ridhuset.
Tis: Barbacka i skogen, galoppintervaller.
Ons: Rider lektion (med sadel)
Tor: Lite lugnt dressyrpass.
Fre: Hoppa
Lör: Vila
Sön: Lingondressyr LC:1 eller något annat.

NU är vi på gång!! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0