Bilderna från igår

Jag är inte alls pepp på skolan idag. Så istället sitter jag vid datorn. Haha.
Jag har inte fixat mig allt och måste snart göra det för att hinna.
Men jag tänkte först vara snäll och lägga upp bilderna från igår.
Måste säga att jag inte kan sitta på honom så sitsen är ju en katastrof ;) haha
vet egentligen inte om jag gillar bilden. den va bara lite grym ^^ haha
avtravning
Som ni ser är jag ofta spänd i benen. Inte bra.
Sen går han gärna högt men jag jobbar på att få honom ta mer stöd i bettet och få honom söka sig neråt!
Som jag sagt innan. Det kommer bli super :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fina :D

2011-09-15 @ 10:44:19
Postat av: kajsa

är det inte samma stall som sara carlsson har sina hästar i? :)

2011-09-15 @ 11:52:51
Postat av: Jenna

Vilken söt ponny du har hittat :D Lycka till med honom! :D

2011-09-26 @ 02:32:12
URL: http://jeayl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0