Titta ner på mig.. jag känner mig ändå inte mindre, för i mina ögon är du långt ner på botten!





Jag skrev ett inlägg om mina mål för ett tag sedan. Ni hittar det HÄR.
Och efter det har jag fått väldigt mycket posetiva kommentarer ja, och det är jag verkligen jätteglad över! Men sen finns det alltid en liten del av detta avlånga landet som inte tror på att jag kan klara det och slänger iväg en dum och korkad kommentar. Fine, jag själv bryr mig faktiskt inte, men när det går så långt att kompisar som man träffar varje dag går och slänger blickar på en, då vet jag inte. Det har en gång påverkat på mig. Men nu, jag vet inte om jag ska säga att jag är VAN?
Nej det vill jag inte påstå, för det händer inte ofta att personer gör så mot mig.
Men på riktigt, kom igen! Hallåå! Typ vakna upp ifrån drömmen, jag vet att ni gör det bara för att trycka ner mig.
Jag känner verkligen om jag går förbi en person som försöker trycka ner mig till marken med hjälp av sin blick, haha. Inte bokstavlig men ni förstår.
Hur personen i fråga ens orkar stirra ut mig. Så fort personen gått förbi börjar man småskratta lite.
Varför gör den så? Är det för att den inte gillar mig, vill att jag ska må dåligt, är avensjuk, eller vad är det?

Och jag vill inte säga att det är EN person, för jag får snea blickar från personer lite här och var. Sen vill jag inte heller påstå att det har just med mina mål att göra. Påtal om mina mål, det är inget jag vet eller tror att vi kommer sätta, jag har satt dom där för att STRÄVA mot dom. Sen om jag når dom, ja då fan skulle det vara grymt roligt. Men som sagt ni förstår.

Vet ni? Jag skiter fullstädnigt i vad ni säger eller tycker, för om jag vill tävla typ OS, då fan ska inte ni sätta stopp för de. Jag går min egna väg och är stolt för det!
Så people. Sköt er så sköter jag mitt. I just want to say!

Förövrigt, ni som stöttar mig till 100% I LOVE U!!


Kommentarer
Postat av: Carina

sv: saknar dig som bara den,borde ta och ses snart!

och du,dom där som ge snea blickar osv,dom är bara avensjuka,dom kan gå och ta sig någonstans ;) haha



men är jag din pooolare då? :D för asså annars kan jag betala om du vill,för letar efter någon som vill göra en hel design/header. :)

2011-10-13 @ 21:57:39
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hör ju inte till inlägget men älskar din nya desin!! Det röda passar så fint nu på hösten typ och Chuck passar så bra i rött tycker jag!

Sen tycker jag att den stora bilden upp till göger bara här så sjukt fin på honom:)



Jo en lite konstig sak och fråga men ifall nån i stallet har ett rött swarovski eller liknande pannband, skulle inte du bara kunna prova det på honom? :) (eftersom jag tycker han passar så bra i rött :P)

2011-10-13 @ 21:59:01
Postat av: majja

Skit i vad andra säger och tycker, det spelar ingen roll i slutändan iaf!

2011-10-13 @ 22:11:45
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: majja

sv: Och det gör verkligen jag med! Det är en toppenponny du har och jag tror du kommer lyckas kanon med att ta honom långt! :D

2011-10-13 @ 22:27:45
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: amanda

Sååå rätt attityd!

2011-10-14 @ 00:26:42
URL: http://hastryttareen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0