Svar på frågestunden

Bättre sent än aldrig. NU ÄNTLIGEN kommer dom.
Filmen blev, flummig, konstigt klipps och helt störd och jag ser ut som en banan. Men jag bjuder!
Svaren finns även skriftligt under :) Mer utverderade där!



Alice:
Vad tycker du om toy?
Svar:
Jag tycker han verkar vara en riktigt mysig och pålitlig ponny. Han är superfin och ser ut som en riktig sagohäst och du (Alice) rider honom superbra!

Ida:
1. Vad har du för mål med Chuck? Hur långt vill du komma med han?
2. När du letade ponny, var dem em sån som chuck du letade efter eller fastnade du bara för han även om han inte kanske var den du tänkt dig? :) 
3. Hur högt har du hoppat med ponny? Häst?
4. Favoritras? :) 
5. Har inte hängt med riktigt, vem var Dusty? ;) 
6. Hur länge har du ridit? 
Svar:
1. Jag har egentligen ganska höga mål, typ SM. Men det är inte mål jag måste sätta utan mål jag ska sträva mot. Jag vill bli bättre. Fasst tävla LA som känns bra är ett mål jag SKA klara!
2. Ja det var verkligen det. Om man bara ser till hur han är att rida är det precis exakt på pricken en sådan häst jag ALLTID velat ha.
3. Ponny: 130cm , Häst: 110cm
4. Som jag sa i videon, jag bryr mig inte så mycket men frieser är en riktigt cool och snygg ras.
5. "D" var min gamla ponny. Jag hade honom i 3 månader men till slut gick det över styr. Jag kunde inte längre styra mig och min ponny. Jag bara väntade på "smällen". Vi passade inte och han köptes tillbaka av gamla ägaren.
6. 7 och ½ år

Linnea:
1. Hur ska en bra blogg vara?
2. kommer vi ses på ghs?
3. Varför blev det just Chuck?
4. Tror du att du kommer tävla Sm med Chuck?
Svar:
1. Som jag sa i videoklippet. Snygg design är A och O. Lagom mycket bilder, varierande bilder inte alltid samma. Inte för lite text men inte för mycket. Det ska finnas en mening med texten och den ska vara rolig att läsa!
2.KLART :D
3.Jag fastnade för honom så fort jag såg honom när Natalie red. Asso shit det är en dröm att rida honom vajre dag :D
4. Tror och tror. Det hade varit helgrymt. Jag vill, sen får vi se!

Linn:
Har du något annat djur än häst?
Vart brukar du köpa pizza?
Svar:
Nej
Jag brukar inte köpa pizza så ofta, men när det händer så har vi en pizzeria ett kvarter bort som heter Ängö Pizzeria.

Mikaela:
1. Vad fick dig att ''falla'' för Chuck?
2. Hur länge har du ridit?
3. Ditt favorit shabrak?
4 Vilken färg tycker du Chuck passar bäst i?
5.Vilken linje vill du i gymnasiet? (om du vet)
Svar:
1. Han personlighet och sätt att vilja göra rätt och hans hoppteknik. Eller hela HONOM!
2. 7 och ½ år
3. Har inget direkt favvoschabrak men mitt nya röda JW är galet fint.
4. Röd såklart ;)
5. I have NO idea!

Anonym:
1. Hur blir det med Dusty?
2. Vilken är din favorit blogg?
3. Vilken bloggares häst skulle du välja om du fick en av dem?
Svar:
1. Han är nu såld, tillbaka till stallet som tog in honom från england. Han har det superbra och mår super!
2. Det är Linns blogg. Helt klart bäst helt enkelt!
3. Isabella Nilssons Becki! GALET fin ponny!

Anonym:
Vad har hänt med Dusty?
Svar:
Vi har lämnat tillbaka honom!

Hanna & Elin:
1. Om du nu läser våran blogg, vad tycker du om den? 
2. Är du rädd att Chuck ska växa över ponnymåttet?
Svar:
1. Jag har kollat in på den ibland och läst lite. Tycker om designerna, bilderna och texten. Så som en bra blogg ska vara! I like it!
2. Nej det är jag inte. Känns onödigt att oroa sig över det. Bättre att hålla tummarna och kämpa på framåt! :D

Olivia:
Vilken var din första favorit häst när du började på Kbf?
Hur många besökare har du per dag och i månaden?
Svar:
Det var nog ändå Sigge.
Per dag, Oftast mellan 300-500 men ibland är jag nere på 200-400 så lite varierande. Per månad vet jag inte.

Anonym:
Hur skulle du beskriva dina hästar du har / haft hyr och så ? Är de något lika isf hur ?;) vilken ridbutik är bäst enligt dig ? Förutom cheval ;)
Svar: Dusty var som sagt väldigt positiv till det mesta och väldigt rädd av sig så man var alltid tvungen att tänka på vad man gjorde. Han älskade att hoppa. Chancy var ibland världen gladaste tjej och ibland en tjurig tant. Hon hade sina dagar. Var hon på bra humör hoppade hon allt, annars kunde man lika görna lägga ner.
Chuck är alltid glad. Ganska okomplicerad, ääääälskar att hoppa och allt annat arbete. Dom är inte liak någonstans.
Charlies häst och hund! :)

sju snabba då : 

Charlies häst och hund - skara hästsport

Dressyrmupparna-team sl

John whitaker- gpa- scapa- schokemöle

Swarowskipannband- flätade pannband

Nellieberntsson.se - nicholaihollesen.blogg.se

Ponnybrudarna.se - ponnybruden.blogg.se

Remont- aachen

Anonym:
Hej hur högt brukar du hoppa med chuck?
Svar:
Har hoppat två gånger nu så kan inte riktigt säga vad jag brukar hoppa. Men 1 m ca.

Alexandra:
Vad är det hösta du har hoppat?
Varför bestämde ni er för chuck?
vad tycker du mest om med chuck?
vart rider du?
tycker du om din ridskola?
om ja varför vad gör den så bra?
vem i ditt stall känner du mest privat?
är det någon i ditt stall du inte gillar?
Svar:
-130cm
-Vi tyckte att det kändes rätt helt enkelt.
-ALLT!
-KBF
-KLART ;)
-alla goa människor, alla fina hästar osv.
-emmy
-några gillar man mindra än andra ;)

Emmy:
Favorit bloggar? 
vad tycker du om miig? :)
favoritfärg?
Vilken är din dröm utrustningsgrej? 
Favorit djur efter häst?
Svar:
- Isabella Nilsson, Linn & Johanna GB typ ;)
- Du är BÄST! Oftast iaf ;) Love uuuuu
- ROSA :D
- Wtf, venne. En rosa transport kanske ? ;)
- Hund

Kommentarer
Postat av: wilma

chuck skulle passa galet bra i grönt! limegrönt! :D

eller johannagrants gröna ;)

2011-10-16 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0