Sttaaaallleeeett!

Har haft lite damp hela dagen och kommer nog inte sluta förens jag lagt mig. Har inte sovit ett skit inatt så är gaaaaalet trött och seg -.- vilket leder till att jag får lite damp ja!
Så då vet ni!
Jag och min kära friend Maryam har sprungit runt i skolan och skrikit efter varandra, även om hon är högst upp och jag längst ner så svarar vi? ;) helt grymt ju! :D
aja. Ska leta reda på en gammal mobil då min pajade idag. Och jag kan INTE leva utan mobil!

Idag blir det att gå ut en sväng med ponnyn och om det är ledigt i ridhuset eller paddocken kanske jag leker lite med honom :)
Vi får se!
Jag vet att det inte brukar vara några problem att rida efter att dom fått lugnande men jag tycker ändå det är mer rättvist så! :)

Yeye. Ska alltså leta nu sen drar jag. SES IKVÄLL!! :D:D
hahahha, en av dom första bilderna jag la up här.. detta är 2008 eller 2009? haha ^^ på lettland ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fin blogg! :)

2011-10-17 @ 18:05:32
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Linn Strelin

SV: Haha, jo ;)

2011-10-17 @ 18:50:47
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0