JÄVLA GLAD!

Jag får svära nu, för jag är lycklig! Allt funkar bra med min polle och alla peppar mig och säger sjukt fina och posetiva saker till mig!
Jag får biland inte tid att svara på alla fina saker ni skriver, men ni skulle bara veta. JAG ÄLSKAR ER!

Jag är så lyckligt lottad att jag fick just ER som läsare, just ni där ute. Som sagt, jag tror inte ni förstår hur jävla glad jag faktiskt blir, när jag inser att ni faktiskt menar det och inte bara slänger kommentaen för att jag ska läsa eran blogg eller liknande.

NI är värda GULD, och ännu mer, så sjukt mcyket mer.
Ni får mig att bli den jag är, att bli bättre, att nå det jag vill!

åh jävlar, love u guys! ♥

Kommentarer
Postat av: Minette

Chuck är grymt fin och ni kan nog gå långt tillsammans!

2011-10-12 @ 22:59:50
URL: http://surfryttarna.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Finisar! :)

Lycka till! :D

2011-10-12 @ 23:00:31
Postat av: Sophie

sv: Jag letade ponny under tiden han fanns på Östragården, jag blev helt förälskad för att han var så himla fin :) Men jag köpte min lilla busponny istället! Har sett lite bilder på Chuck från den förra ägaren och har följt honom lite smått! Mitt minne är super när det gäller östragårdsponnyer, känner nog igen alla som kmr därifrån då det var ett väldigt kärt ställe för mig xd

2011-10-12 @ 23:01:45
URL: http://sussiiis.blogg.se/
Postat av: Sophie

sv: Jag provred aldrig Chuck då han bara var 3år och det var inget vi sökte just då, men jag vart störtkär i honom! Åhh han är så fin :) Glad för din skull!

2011-10-14 @ 11:01:28
URL: http://sussiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0