Ibland förstår jag mig inte på..

min kära lilla ponny ;)
Chucken skulle skos på bakfötterna idag, och Martin (hovis) hade med sig lugnande så det skulle ju gå bra.
Tror ni han har några nya skor då? ;)

Såklart inte. -.- Nu är det  nog ändå klart bevisat att han inte har ont, utan det är en dumhet/ eller något som skrämt honom tidigare.
I alla fall.
Han hade fått upp bakhovarna, men så fort han skulle börja banka och greja så hade han hoppat iväg.
Och han hade gett han så mycket lugnande så han vågade inte ge mer. Asso herregud säger jag bara.

Så på måndag får jag ledigt från skolan en stund på morgonen så åker vi in till ATG och skor han då. Hoppas det går.
Jag tror det är för att han inte vet vem Martin är. Kanske går bättre efter första gången ;) Hoppas ia!f! 
KNASBOLL!


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Synd att ni var tvungna att ge lugnande så det inte blir någon tävling..? :/ Hoppas det går bättre på ATG! :) Skor är alltid bra att ha ;) haha

2011-10-14 @ 15:38:53
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0