Hemma och vänder

Kom hem från skolan nyss. Haha nej vi slutar inte såhär sent, men jag och mina buddies satt och snackade ett bra tag. Kunde ändå inte åka till stallet innan middagen då jag lovat mami att äta med dom idag. Dock blev middagen lite sen. Men i alla fall vi ska äta snart. Vilket vi inte brukar göra såhär tidigt, men idag blev det så.
Men i alla fall äta ska jag sen ska jag åka till stallet. Ridpasset hoppas jag att jag hinner med nu när middan blev så sen. Annars får han vila idag. Han ska få massage vid 7 tror jag så vill ju inte ha ridit precis innan.
Kan ta en barbackatur i skogen i skritt! Det skadar aldrig! :)
Ses ikväll!

charmig? :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: Tack Carro :D <3

2011-10-20 @ 19:15:58
URL: http://hastochponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0