Chuck igår

Red i ridhuset i ca en timme. I början i skritten flyttade jag honom till och från spåret ett tag i båda varen och jag kan säga att han har verkligen börjat släppa i vänstersidan nu. Han går inte mot vänsterskänkeln alls lika mycket som han gjorde innan. Dessutom var han superfin i traven. Har aldrig suttit på honom när han var så fin. Han tog inte riktigt stöd i bettet, men han fattade direkt att han skulle gå lång och låg och då började han jobba igenom med hela kroppen. Alla bitar föll på plats i hans huvud. 
Dock när jag började gå in på volter och oliak vägar och sätta mig ner så tyctkte han det blev jobbigt och började krulla ihop sig.
Tog lite galopp också, sen red jag igenom LC:2 för att känna hur han känns.
Det hade nog blivit godkänt, men inte mer. Red som sagt på typ halvlånga tyglar ;) haha
Jag har fixat nya bilder dessutom :) Fin i rosa och den tjocka nosgrimman :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0