Chuck - dagens ridpass

Red i ridhuset, lektionerna va ute. Tog fram en sockerbit och en cavalettibock. Jag hade inte alls tänkt träna på att komma lugnt, så ldet blev det inte heller. Men acks å kul det är! :D
Jag red fram i trav ens tund innan och han har blivit riktigt fin sen moa red, dokc är det lite jobbigt att få fram det ;)
Andra gången jag kom på sockerbiten, asso jag överdriver INTE när jag säger att han hoppade av 3 meter innan. Asso gud x)
Synd att vi inte fick det på film!
En "normal" häst/ponny som inte är riktigt så pigg skulle kunna få in 2 galoppsprång på den biten som han hoppade över x) haha.
Hur söt? :D
Det gick i alla fall superbra och jag är glad! :D
Jag behöver nya bilder, och så. Filmer blir det på tisdag! Får se om jag tar något kort imorgon. Han kanske får vila imorgon, så jag kan tvätta honom. Det BEHÖVS VERKLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Älskar schabraket :DD

2011-10-03 @ 17:51:12
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Elvira

Vilket super fint shabrak!!! ÄLSKA DET! :D

2011-10-04 @ 16:58:14
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0