Chuck - dagens ridpass

Red i ridhuset i pausen då det regnade ute. Jag fick lite smått panik då vi va 3 st, haha tänk då hur det ska bli när det är snö ute? :O då måste ju alla rida samtidigt ..
Aja, red som sagt inne, och han hade vilat 2 dagar så var lite mer att rida igång. Eller jobba igenom.
Han var helt okej fin, men den där känslan man vill åt varje gång, dit kom vi inte. Eller jo, i slutet, men då hade jag inte mer tid att rida så det fick bli stopp där.
Red mycket volter, vägar och längde och minskade traven. Lite basic basic lätt efter helgen! :)
Emmy fotade lite, men blev inte så mycket då det inte är så lätt att fota inne ;)
Hade mitt nya schabrak, som hann passade superbra i. Som förövrigt fällde, så nu är min ponny rosa x)
Kör på en dagens outfit:

Jag:
Stövlar - Tretorn
Ridbyxor - JW
Tröja - WESC
Hjälm - Charles Owen

Chuck:
Träns - ingen aning
Pannband - Hööks
Sadel - Prestiege
Sadelgjord, Stigbyglar, Stigläder - Hööks
Padd - Hööks
Schabrak - JW
Benskydd m.m - Hööks/Börjes

Kommentarer
Postat av: Linda

han passade jättebra i det:)

2011-10-11 @ 07:53:50
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0