19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det


Min bästavän?
Den delen av mitt liv har förövrigt varit kaos. Bråk, shit och massa annat.

Jag älskar mina vänner extremt mycket, och det finns en vän jag älskar så mycket så att det inte går att beskriva. Men vi har intr träffats på länge och allting blir så fel. Hon vet vem hon är och det räcker.

Annars har vi nog den kompisen som jag delar mest med, som vet mest om mig, som har gjort mest med mig och som jag verkligen kan vara mig själv med. Det är Emmy.
Och här har ni henna på bild ;)


Och två bilder på OSS

lägg märke till att jag är kortare än henne, MED 10 cm klackar? ;) haha

bild från midsommar, haha x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you <3

2011-10-08 @ 14:00:54
Postat av: majja

älskar dig<3

2011-10-10 @ 00:00:33
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0