Tydligen inte..

Nu är det värre igen. Seriöst, vad är meningen med detta? Jag orkar inte längre. Det är riktigt jobbigt att sitta hemma hela tiden och inte göra någonting alls. 
Funderar på om jag ska kolla med mamma och jag kan börja sätta igång Chucken i alla fall. Bara några dagar så jag vet att han sköter sig. Sen be någon annan rida honom. Han tycker verkligen det är pest att bara stå.
Men det är ju trots allt mamma som bestämmer, jag mår ju inte speciellt bra. Inte bra alls.

Men om jag börjar röra mer på mig kanske kroppen kommer igång mer så det är helt klart värt de. 
Ska i alla fall följa med till stallet även om jag inte får rida. Vi ses, ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Hoppas du blir bättre snart! :/

2011-11-26 @ 15:27:30
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Isabelle

Vi aknske inte har samma problem men vet hur det är att inte kunna rida, man blir rastlös :/ Men min ponny är på gång nu efter en långskada och båda mår bättre när vi får röra på oss!

2011-11-28 @ 22:38:03
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0