Sömnig..

Nu var de klart. Han fick samma dos lugnande idag, och kan säga att även om Martin(hovis) blev förvånad sist så blev han minst lika förvånad denna gången. Han sa till och med att han undrade vad han egentligen hade för blod. Haha, han vinglar ju inte ens.. Han får trots allt en av dom stora doserna, den som brukar få hästar trillar pladask. Den dosen man har när man kastrerar hingstar. Men skit samma. Nästa gång ska vi nog minska doosen ganska rejält ;)

Han fick nya fina skor och så satte vi på snösulor, vi skor ganksa tätt inpå nu och det kommer vi göra nästa gång med. Men vi vill ha honom nyskodd till slutmätningen och att vänta 10 veckor med att sko känns inte alls rätt, så vi tog istället två skoningar med 5 veckors mellanrum!

Mer än så har jag inte gjort idag, nu kollar jag på tv och hostar som en galning. Känner mig bra nu, om vi bortser ifrån hostan :@ hatar den! Sen vill jag tyvär meddela att jag tog inga bilder, jag tog med kameran, men sen låg den bara i bilden.
Jag hoppas ni har det bättre än mig, så ses vi imorgon, då jag även ska gå till skolan halva dagen för hoppningsvis!


Kommentarer
Postat av: bamseduvet

slutar att läsa din blogg" Du skriver ju inte nånting för fan!

Svar: gör så bamse!
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-15 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0