Hoppning på F

Min mamma kände sig inte så frisk idag så jag fick hoppa in och ta hennes lektion. Det var hoppning på schemat och hon skulle ha specialen. Jag gillar specialen sådär lagom mycket, men har aldrig hoppat honom och kände inte för det, så frågade en annan i gruppen om hon ville byta vilken hon gärna ville. Hon skulle ha Freja så jag tog henne istället, det var ju även bra att få hoppa henne lite innan söndag ju ;)

Vi hade en liten kort bana med olika svängar, bommar och hinder. Det gick hyfsat bra tycker jag för att vara första gången. Himla rolig häst det där!

Övningen:
1. Travbommar och vänd ut till höger.
2. Travbommarna in på ett litet räcke.
3. Galopp på studsen.
4. Galopp på oxern
5. Bryta av till trav och från början osv osv..

Kommentarer
Postat av: Emmis

Logga in på fb! :((

2011-11-08 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0