Hemma igen!

Nu är jag hemma efter en otroligt rolig natt i stallet.
Kvällen var usperduperbra och barnen blev vissa riktigt rädda. Haha, även dom vuxka skrämde vi skiten ur.
Maten var supergod och allt gick som sagt riktigt bra. 

Igår kollade jag även om C fortfarande haltade. Det var knappt någonting på rakt spår, alltså en stor förbättring. På böjt spår(longering) så visade han i höger. Linda trodde det var en sträckning. Så han fick stå i sjukhage även idag. Har inte kollat honom idag ännu.

Är hemma för att duscha, vila och fixa mig. Ska tillbaka sen bara en kortis för att kolla honom och sen ska jag vidare till min mormor och morfar för min morfar fyller år!

Det var allt lite kortfattat, ska in i duschen nu. Bloggar mer senare. Har en hel del på G :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vilken fin bild! Gillar verkligen, såg någon film för ett tag sedan med din ponny som vägrade lite lurigt över hindrena, du är modig som kämpar på :)

2011-11-05 @ 18:04:42
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0