Håller mina tummar!

Åkte hem från "kalaset" lite tidigare och satte mig hemma framför tvn. Jag mår sjukt dåligt, deppig och ont i hela kroppen. Inte typ träningsverk utan ont på nått annat sätt? Även väldigt ont i magen. Men det va inte det jag skulle säga. 

Vissa kanske vet att jag fick avanmäla mig till tävlingen i nybro för några veckor sedan. Lite surt va det, men ibland går saker som man inte vill. Även denna tävlingen fick jag avanmäla mmig ännu en gång. Ja det är även det lite surt.. :/
Nu hoppas jag verkligen att han håller sig "skadefri" tills näst nästahelg då jag har anmält mig till udden. 
Och om han hinner bli ok så kanske jag startar på klubbens klubbhoppning nästa helg.

Men sen är det ju inte tävlingarna i sig som är det viktigaste. Det viktigaste för mig är att han mår bra och är hel och frisk!
Hela tävlingsgrejen nu har varit att se hur han reagerar och vad jag ska tänka på kommande tävlingar. Och eftersom udden är den sista tävlingen detta året som jag känner är lagom så måste det bli den eller ingen ;)

Men vi vet ju inte säkert va det va han reagerade på, kan ha varit såret, likaså en sträckning. Det kan vara allvarligt. Men idag syntes det knappt någonting  så det är på bättringsvägen och blir han inte helt ok snart så får vi nog åka in med honom! 
PLUTTEN! Jag håller mina tummar!

Kommentarer
Postat av: Rode

Inge kul att känna sådär, vet hur det är..

Håller tummarna för att han ska bli bättre :)

2011-11-05 @ 14:16:12
URL: http://coriniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0