Gästbloggare nummer 2 - Estrid

Hej Carros alla läsare! Fett ballt att blogga här, nu blir ni lite avis va? ;) Nej, jag ska vara seriös. Eller jag ska avslöja något, jag är inte normal. Åh, fy ni kommer tycka jag är dum i huvudet.....xD

Ser ni den där, ehm, söta saken till höger? Har hört ett rykte om att det är jag.....

Estrid Jonsson heter jag, levt har jag gjort i 13 år. Längd är inget jag hållet koll på men runt 166cm över havet skulle jag nog gissa, hade gärna slutat växa nu men det tror jag inte kommer hända. Bor i Stockholm med min familj som består av mamma, pappa och mina två systrar. Sen har vi även en hund och två hästar. Till utseende är jag väll som vilken person som helst, eller njaa inte riktigt, lite fulare och så haha... Brunt hår, blå ögon, fräknar och ett pigment som är, ehm, inte bra. ;) Lite grejer jag gillar: Bloggar, Justin Bieber, mat, min familj, allt som går att skratta åt och min pålle.


Min pojkvän;)

Sen i juni 2011
har jag varit stolt ägare av världens bästa ponny! En ponny som är ganska lik Carros fina Chuck.
Snabb fakta: D-ponny född 2004, svart skäck, import irland, valack, BÄST. Namnet på denna gudomliga krabat ärMunsboro Mourinho (Morris, skrutten osv osv) det finns ingen ärligare, snällare, mysigare eller finare häst än Morris! Nemän, aldrig stannat, det ordet finns nog inte i hans värld, han skulle aldrig någonsin göra något dumt, totalt orädd(förutom för ett plast"träd" som råkade dyka upp i ridhuset), snäll och vill alltid göra sitt bästa. Låter rätt bra va? Vi har än sålänge hunnit hoppa LA, med bra resultat. Har tagit det väldigt lugnt för att verkligen känna mig säker på LB innan jag gick upp. (Nollat 10 LB innan LA lixooom) Målet med Morris är väll som de flesta ryttares mål, SM i hoppning.:)

image descriptionimage description

La ;))



Sen har vi en storhäst med namn Muskot han är faktiskt helbror med Helena Lundbäcks häst Mynta(som nu är pensionerad, tror jag). Detta är min systers häst, men jag kommer väll börja rida honom lite smått när tiden är inne.,;)

image description



Om ni vill läsa mer om mig eller har några frågor kan ni gå in på http://ejls.blogg.se/ eller på http://munsboroponnys.blogg.se/ den sistnämnda har jag precis startat upp tillsammans med två kompisar.:))

Over'N Out-Estrid

Tack så jättemycket för att jag fick blogga här Carro! Även fast jag är dålig på det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0