Freja today!

Hon var himla fin på framridningen, fick superfina språng och hade en bra känsla och tog med den in på banan.
Vi kom runt med 4 fel (ett ner). Och jag är vekrligen supersupernöjd. 
Jag är van att själv taxa in hindret och "trycka av" hästen innan och då blir det gärna fel när jag är van vid ponny och sen kommer upp på en stor och jag menar verkligen stor, kraftig och lite stel häst. Haha. Hon hoppade av jättetidigt på typ alla hinder. Som sagt fick ett ner och det var nog lite bådas fel, jag tryckte av henne för tidigt och hon han inte riktigt med me benen.
Riktigt rolig häst det där.

Min filmkamera glömde jag i stallet, dessutom verkar det som att filmen typ råkade försvinna :(
Men jag väntar på lite bilder från olika personen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0