Färgade benskydd?

Linn skrev ett inlägg om benskydd så inget jag härmar utan ville bara säga att jag håller med! (i brist på ideér att blogga om)

Jag tycker verkligen inte det är snyggt att ha t.ex röda, ljusblåa eller liknande färger på sina benskydd. Vare sig man är hemma eller på tävling. Jag tycker verkligen inte illa om dom som har det, haha såklart inte! Men i mina kläder skulle jag aldrig sätta på min ponny/häst ett par färgstarka benskydd. Jag har tyckt att det var snyggt, men med tiden har jag ändrat mig lite från det här med "jättematchat och massa färger överallt" till "stilrent". Jag har till och med börjat ogilla färgade boots, även om jag gärna har det så kommer det nog snart fara iväg det med. Haha.

Bruna benskydd är supersnyggt till en som har brun sadel + träns, passar även bra om man bara har något brunt att matcha med. Svarta passar till ALLT. Vita likaså. Marinblåa är också riktigt fint om man matchar rätt. Men sen går gränsen!

Bootsen kommer nog hänga kvar ett tag men benskydden nej :P 

Men till alla ni som har färgade benskydd, fortsätt ha det. Jag bestämmer ju inte vad ni ska ha ;) ELLER? :D



VAD TYCKER NI? :D

Kommentarer
Postat av: Emmis

ÄLSKAR DIN UPPDATERING! :D :D <3

2011-11-08 @ 22:50:45
Postat av: Linda

tycker svarta skydd är snyggast och bruna om man har brun utrusting:)

2011-11-09 @ 07:15:46
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: :)

Jag har ljusblåa benskydd... :)

2011-11-09 @ 19:31:14
Postat av: Jannike

Jag tycker om matcha :) Men på tävling har jag brunt på pållen och mig, fast att jag har svart sadel och träns :o Jag vill ha svart träns och sadel för till det kan man verkligen ha allt... Men åter till benskydd, vissa färger är snygga om det passar till den hästen då, men det finns riktigt gräsliga också hehe

2011-11-10 @ 22:33:04
URL: http://jannikeochsurprise.bloggplatsen.se
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Jag har ett marinblått set :) Alltså, fyra benskydd som är marinblåa ;)

2011-11-12 @ 15:35:22
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0