Deppig?

Känner ingen störra lust att blogga, det som hände på världscupen tog på mig hårdare än jag skulle tro. Man blir verkligen ledsen, det lixomm påverkar en själv. Känns helt fel att sitta här och vara glad när något så hemskt faktiskt hänt. Det kanske låter lustigt eller töntigt, men jag "drabbas" verkligen av det. Mår dåligt osv.
Dessutom börjar jag bli lite orolig över min ponny. Igår kollade jag honom inte så gjorde det idag istället. Tog honom på lina några varv i trav. I högervarvet syntes det inget och i vänstervarvet va det liiite liite. Och jag menar verkligen LITE. Det är nog på bättringvägen men jag vågar ändå inte vara helt säker. Jag själv är ganska okunnig när det gäller skador osv. Om han nu sträckt sig, vilken han troligtvis har gjort, hur lång tid brukar det ta innan dom är ok/ridbara igen?

Han måste bli bra! Han bara måste bli det. Han blir helt syko av att bara stå. Dampar på vägen in från hagen, springer ut ur boxen och nu har han även fått diarré, har nog itne med det att göra men kan ju alltid lägga till det.

Jag ska kolla med Tina eller någon imorgon vad dom tycker. Kanske blir det att åka till veterinären..
Aja, nu vet ni läget och därav kommer min uppdatering vara lite halvdyster..

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Jag känner också så ..

Min höst 2011 har vart den värsta tiden i mitt liv, två människor som stått mig nära hjärtat har gått bort, och det plågar mig varje dag! När jag skrattar så tystnar jag oftast fort då jag tänker att de aldrig mer kommer få skratta ... :'(



Hoppas att din fina springare blir bra snart! :)

2011-11-06 @ 22:05:57
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Therese ekendahl

Det va verkligen hemskt det som hände!!:(

Hoppas din fina häst blir bra snart igen!!

2011-11-08 @ 08:30:18
URL: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0