Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv



  1. Jag kan borsta tänderna flera gånger om dagen, typ 5,6 gånger om dagen.
  2. Jag ser inget positivt i skolan, förut tyckte jag att några ämnen var roliga. Nu verkligen hatar jag ALLT.
  3. Jag skulle inte kunna leva utan mineralvatten, dricker minst 2 liter om dagen typ..
  4. Jag är verkligen en kvälls/nattmänniska.
  5. Min högsta(utanför hästvärlden) dröm är att få träffa Justin Bieber privat - alltså inte bara på en konsär typ.
  6. Jag har inte ett enda MVG
  7. Jag älskar Chuck läskigt mycket, det lixom pirrar i magen när jag ser honom. Tolka mig rätt!!
  8. Jag älskar att bjuda på mig själv.. bevis finns om ni kommer på min logg på facebook.
  9. Jag vill ha tungpiercing.
  10. Jag är väldigt efterbliven.. ja!

okej.. BJUDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0