Ny vecka, nya tag!

NU tar jag tag i bloggandet igen efter en mycket proppad helg. Jag ska också lägga upp schema för Chancy, och lite to do things också.
Varför inte ta allt i samma inlägg? 

Chancy v. 29
Måndag: Konditionsträning i skogen
Tisdag: Dressyr
Onsdag: Markarbete/bommar m.m
Torsdag: Vila
Fredag: Tävla
Lördag: Rida ut eller dressyr
Söndag: Dressyr

Nu ska jag lyckas följa det också. Förre veckan hade jag inget schema alls vilket ledde till noll koll på ridningen x)
När jag ändå är igång kan jag berätta lite snabbt om hur veckan ser ut.

Vi kommer att tillbringa mycket tid på öland. Vi åker alltså upp idag
Innan det måste jag städa mitt rum, rida och har även planer på att faktiskt hjälpa till att måla i stallet. Framåt 5 - 6 någon gång tar jag bussen upp till öland.
tisdag åker jag in med bussen runt 10 - 11 och hjälper till i stallet. Moa ska även komma och rida C och sen på kvällen blir det grillkväll i stallet.
onsdag har jag inget planerat, hjälpa till i stallet? Vet inte om vi är på öland men det lär vi märka.
torsdag vilar hon så får se om jag hittar på något annat under dagen. 
fredag är det tävling som sagt. Så den dagen tillbringas på udden. Träffa folk, och allmänt kul. Såklart hoppas vi väll på en rosett också, eller? :D
lördag hade jag tänkt åka ut till udden och vara med carina och fota och så.
Och så sist men inte minst på söndag så är inget helt bestämt.. beror helt på allting :P


Kommentarer
Postat av: Jakob Ahlquist

Halloj, du har ju både JW och schöckemöhle schabrak. Vilket av dem tycker du är bäst? Kvalitet och efter tvätt osv? :)Ska köpa ett av dem men vet ikke vilket :(

2011-07-18 @ 13:04:49
URL: http://collbaz.blogg.se/
Postat av: fo

Super fin blogg & fin ponny!

Kolla gärna in i min blogg, från vardags blogg går jag nu över till iprincip enbart hästar. Där ni kan följa min unghästs utveckling och min. I fram och motgångar. Vi kan ju även följa varann bloglovin elr länka varandra? :)



Kramar från fo

2011-07-18 @ 15:41:13
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/
Postat av: Ellen

Fin blogg! :D

2011-07-20 @ 11:10:19
URL: http://allroundryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0