Något jag själv inte tänkt på ;)


Svar: Jag är glad att du ställde frågan och kan svara här så alla vet :)
Jag har själv inte tänkt på att rida ut x) haha.

Men det är så att våran klubb ligger MITT inne i kalmar, vilket leder till att vi inte har några ridvägar att rida ut på..
Vi har en skog och en "slinga" = en 2 meter bred "sandgång" i skogen som man kan rida på. Men det tar ca 10 minuter att skritta den och då kan jag lova att hästrn är lagom sura på alla myggor.
Det finns inte så mycket att rida ut på. Men hittar jag någon som vill rida ut med mig och man har tid så finns det vägar längre bort :)
Hoppas du fick svar :)

Kram - C

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Anna och jag hänger gärna på med Soccan och Cabi någon dag ^^

2011-07-13 @ 22:28:11
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: mz

jag kan rida ut med dig. När freja är hemma igen.

2011-07-14 @ 15:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0