Min dröm utrustning

Nu senaste tiden har jag verkligen ångrat att jag köpte mina stövlar och min hjälm. Men så är det ibland ;) Alltså båda hjälmarna!
Istället får jag gotta mig med att kolla på min drömutrustning.

Detta är det jag absolut verkligen skulle dö för..

samshield hjälm - egendesignad(inte den på bilden)
vit/silvrig gpa. snygg så jag dör.
Co ayr8 röd i mocka och svart eller blå i läder
svart tretorn falsterbo- innan gillade jag dom inte, men nu när jag sett dom mer irl. omg dom är sjukt snygga.
De niro boot ramses svarta
veredus stövlar - inte många som gillar dom, men jag gör.

Jag gillar inte väst, så det är inte med i min drömutrustning x)
Har ni något ni verkligen vill ha?

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Bra Carro! :D hihi

Det är roligt med sånhär utrustning ^^



Men kan du inte sälja dina båda hjälmar och köpa en ny? och sälja tretornen och lägga till lite så har du ett par andra?

Så har jag gjort med alla mina prylar typ ;) köpt, sålt och köpt för de pengar jag har sålt för

2011-07-28 @ 14:50:07
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0