JÄVLANS VA FINT!

Jag har senaste tiden börjat fundera på att snart behöver jag en kavaj om jag ska börja tävla regionalt. Det kanske inte händer än, men ja ni fattar!

Och under ett par dagar nu så har jag totaldreglat över denna kavajen. SJUKT fin är den. 
Och jag tror ärligt att jag ska spara ihop till den. Och sedan till ett galet fint schabrak som passar perfekt!
Som pricken över iet.

Denna kavajen:
Sen har jag då sett detta schabraket på cheval ett par dagar nu.. fasst med röd passpoal. Alltså, sömmarna är silvriga/vita, men passpoalen är klarröd. HUR FINT BLIR INTE DET? (A)


Vad ni än tycker så SKA jag ha det en dag (A)

Kommentarer
Postat av: Cassi

Den kavajen ät bääst! Vill me ha en sån! Dela? Ne jag bara skoja haha X)

2011-07-23 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0