Hästprylar

Vet ni hur jävla mycket jag längtar efter att kunna köpa massa hästprylar? :D
Jag har länge planerat att köpa massor med saker, så som benskydd, martingal, stigbyglar, träns, pannband. Men just den delen är så svår just nu när man inte har en häst att gå efter.
Asso, träns kan jag ju inte köpa, för det första kanske det blir fel storlek eller helt fel färg, benskydd kan bli fel storlek m.m.
Men jag och mamma har planerat in en tripp till börjes x) haha. Inte världens shoppingställe, men lite har dom att bjuda på.
Har även spanat in enna massa andra saker jag vill ha. GE MIG PENGAR NÅGON! :D

RANDOM BILDER ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Det var en jättebra skrivet och jag förstod vad du menade.

Du sa att du tror att ingen kan förstå men jag kan verkligen det. Jag hade den perioden då jag var livrädd för att sitta upp på min häst Kola. Hon ville bara stegar av mig och kasta sig, allt för att få av mig. Jag var i den glipan riktigt länge ich ett tag red jag inte ens henne. Men jag förstår dig till tusen och det måste ha varit svårt! :(

2011-07-28 @ 10:11:33
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Det är klart jag kan göra, har gjort det nu! Ha en jättebra dag sötan!

2011-07-28 @ 10:36:12
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra? :)

2011-07-28 @ 11:13:02
URL: http://soevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0