Godmorgon? eller xp

Haha. ärligt. jag vaknade vid.. 8 typ. Sen har jag inte gjort ett skit. Suttit vid datorn, kollat film ooch ja..
Nu ska jag i alla fall storstäda mitt rum och fixa massor av saker.. och sen ska jag väll åka och rida. 
Snart blir min uppdatering bättre igen. Imorgon skulle jag tro! :)
Men jag ska städa nu så jag blir klar någon gång.

BTW! Från och med nu komemr min blogg att ligga under renovering i några dagar, den kommer se lite lustig ut och sådär. Men jag vet att den kommer bli awesome efter det ;)
I LOVE YOU GUYS!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jaaaaaaaaaaa fyfan va snyggt!!!! :o!!!!!!!

2011-07-17 @ 15:06:14
URL: http://ledner.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okej de laggar om man kommenterar på de andr inläggen, fast känner att de är rätt mkt kommentarer på översta inlägget haha!



min ponny är på sjöstjärnans ridläger nu & kommer tillbaka den 20e augusti + att nu åker ja till usa så ah inget o blogga om men när ja kmr hem blir de maaasssaaa shopping , tävling bilder osv :D:D:D

2011-07-17 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0